Denizin Yıldızı’ndan hediyelerim geldiiiii:)

31 Ağu

Evvettt:) Aslında birkaç gün oldu hediyelerim elime ulaşalı ama ancak fırsat bulabildim yazmaya (kısacık bir seyahate çıktık da)

Az önce döndük, kapıdan girdim, minik oğluşum uyuyordu uyanmadan yerine yatırdım ve geçtim pc başına:)

İlk kez bir blogger arkadaşımdan hediyeler kazandığımı öğrenince (ki onu da biraz geç öğrendim nete giremediğim için, yani az kalsın yedek talihlilere gidiyordu hediyeler) çok mutlu olmuştum ve hediyeler sürpriz olduğu için merakla beklemeye başlamıştım kargoyu:)

Ve tam yola çıkmadan bi gün önce akşam ulaştı elime güzel hediyelerim.

Sanırım Denizin Yıldızı‘nın takipçileri de merak içindeler acaba hediyeler ne diye..Az sonra açıklıyorum 🙂

Öncelikle seçtiği zarif hediyeler ve güzel notu için Deniz’e çok çok teşekkür ederim..Ayrıca hediyeler kırılmasın, zarar görmesin diye gösterdiği özen için ve emek için de ayrıca teşekkür ederim:) Çok romantik ve çok hoş hediyeler..Çok beğendim gerçekten 🙂

 

 

Veee ta tammmm

 

 

Havlu çok hoş, mumlar kokulu ve çok güzeller, mumluklar da çok zarif 🙂 Tekrar çok teşekkür ediyorum Denizin Yıldızı.

Reklamlar

2 Yanıt to “Denizin Yıldızı’ndan hediyelerim geldiiiii:)”

  1. Denizin Yıldızı Ağustos 31, 2012 16:35 #

    Güle güle kullan canım 🙂 Zarar görmesin diye çok uğraştım ama umarım bi hasar yoktur…

    Romantik bir hediye konusuna ben de katılıyorum, özel bir çaba sarfetmedim ama öyle denk geldi 🙂

    Bi çekiliş de senden bekliyoruz aaaa oturmaya mı geldik canım 😀

    • mahmure Ağustos 31, 2012 17:27 #

      Yapmaz mıyım hiç:) aklımda zaten.. Ama kendime bir domain alayım diyorum, var olan bloglarımı birleştirip adam edeyim, ondan sonra ben de patlatıcam bi çekiliş :)))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: